2641049567

Δωρεάν μεταφορικά άνω των 300€*

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Πολιτική Επιστροφών

Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α’/16 Νοεμβρίου 1994) σε συνδυασμό με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.Ζ1-891/30.8.2013), ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Σε αυτό το πλαίσιο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής έχετε την δυνατότητα επιστροφής των αγορασθέντων προϊόντων μόνον εφόσον αυτά βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία και παρελήφθησαν και υπό την προϋπόθεση ότι συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας.
Τα έξοδα για την επιστροφή προϊόντων μέσω ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρείας στον χώρο της ΦΟΥΝΤΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον αποστολέα/πελάτη.

Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος βαραίνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία. Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας στο 2641046567 (αστική χρέωση) ή μέσω e-mail στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@e-testo.gr

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης η προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών αρχίζει από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών ή από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού σε περίπτωση πολλών παραγγελθέντων από τον καταναλωτή σε μια παραγγελία. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης/επιστροφής οφείλετε πριν από την πάροδο της σχετικής προθεσμίας να γνωστοποιήσετε την βούλησή σας για υπαναχώρηση εγγράφως αποστέλλοντας το παρακάτω ηλεκτρονικό έντυπο επιστροφής στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εξυπηρέτησης πελατών info@e-testo.gr.

Κατεβάστε το Ηλεκτρονικό Έντυπο Επιστροφής/Υπαναχώρησης (Return Merchandise Authorization) ΕΔΩ

Η επιστροφή του ποσού που αφορά στο υπό επιστροφή προϊόν θα ολοκληρωθεί εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που θα γίνει η παραλαβή από την εταιρεία μας. Οι τρόποι επιστροφής ποικίλουν ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της εκάστοτε παραγγελίας.

  1. Στην περίπτωση που έγινε πληρωμή της παραγγελίας με πιστωτική κάρτα, πριν την υπαναχώρηση και επιστροφή του προϊόντος, η εταιρία υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής.
  2. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.


Σε ποιες περιπτώσεις μπορώ να προχωρήσω σε επιστροφή προϊόντος;

Κατ’ αρχάς ευχαριστούμε για την προτίμησή σας και την εμπιστοσύνη σας. 
*** Έχετε το δικαίωμα της επιστροφής του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, όπως ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία.
Να σας επισημάνουμε πως όλα τα προϊόντα (εκτός αναλώσιμων, μπαταριών και φορτιστών) που βρίσκονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας έως και τρία χρόνια.
Ωστόσο, χρώματα που έχουν επιχρωματιστεί με χρωστικές και ανοιγμένα ή φορεμένα ρούχα ή παπούτσια, δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής

Δικαίωμα υπαναχώρησης έχετε σε αγορές που έχουν γίνει αποκλειστικά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα:

  • Αν η παραγγελία που παραλάβατε από εμάς δεν σας ικανοποιεί.
  • Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή υπέστη ζημία μέχρι την παραλαβή του.
  • Αν αλλάξατε γνώμη.
  • Αν έχετε λάβει λάθος παραγγελία εκ παραδρομής.
    
Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να πραγματοποιηθεί η επιστροφή;

Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει υποστεί ζημία ή τροποποίηση από εσάς, δηλαδή δεν είναι χρησιμοποιημένο και η εμπορική του συσκευασία είναι κλειστή.

Μαζί με το προϊόν θα πρέπει να συμπεριλάβετε και τη συσκευασία αποστολής μαζί με τα προστατευτικά υλικά.
Δεν πρέπει να έχει αφαιρεθεί η όποια σήμανση ή ετικέτα. Για το λόγο αυτό, φρόνιμο θα ήταν να ελέγχετε την κατάσταση των προϊόντων την στιγμή που παραλαμβάνετε την παραγγελία (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος κωδικός κτλ.).

Επιπλέον, μαζί με το προϊόν και τη συσκευασία θα πρέπει να μας στείλετε και το τιμολόγιο ή την απόδειξη αγοράς καθώς και όλα τα σχετικά συνοδευτικά έγγραφα όπως εγγύηση ή οδηγίες χρήσης. 

Στη συνέχεια συμπληρώνετε τη φόρμα αποστολής και μας αποστέλλετε το προϊόν μαζί με όλα τα παραπάνω πολύ καλά συσκευασμένο.

Σε περίπτωση που κάποιο από τα αυτά δεν τηρηθεί, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η πολιτική επιστροφών.

Τα εκπτωτικά προϊόντα αλλάζονται μόνο με εκπτωτικά και δεν υπάρχει το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.
Για προϊόντα με εργοστασιακή εγγύηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να σας καθοδηγήσουμε για το που θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αντικατάσταση ή διόρθωσή τους. 

Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί στην προμηθεύτρια εταιρεία και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του από τον καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του. 

Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό;

Αφού επικοινωνήσετε μαζί μας, μας αποστέλλετε πίσω την αγορά σας και το αρμόδιο τμήμα προχωρά σε έλεγχο στο παραληφθέν προϊόν. Εφόσον διαπιστωθεί ότι υπάρχει ζημία, ΄ή σας κάνουμε επιστροφή το ποσό, ή σας αντικαθιστούμε το προϊόν ή το επισκευάζουμε χωρίς να έχετε καμία οικονομική επιβάρυνση. 

Τι αναγράφεται στη φόρμα αποστολής;

Το αίτημα επιστροφής είναι μια πολύ εύκολη διαδικασία, όπου απλά συμπληρώνετε τον κωδικό της Παραγγελίας, την Αιτία της επιστροφής και την Ενέργεια που θέλετε να πραγματοποιηθεί.

Ποιος επιβαρύνεται με το κόστος αποστολής;

Εφόσον υπάρχει ελαττωματικό προϊόν, ή έχει υποστεί ζημιά έως και την παραλαβή του ή λάβατε λάθος προϊόν το κόστος επιβαρύνει την επιχείρησή μας.

Αν αλλάξατε γνώμη ή επιθυμείτε επιστροφή με διαφορετική μεταφορική από τη συνεργαζόμενη με εμάς το κόστος επιβαρύνει εσάς. 

Πώς γίνεται η επιστροφή των χρημάτων;

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής.

Αφού παραλάβουμε το προϊόν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών, θα γίνει η πίστωση των χρημάτων σας είτε μέσω της τράπεζας που έγινε η πληρωμή αν επιλέξατε την πληρωμή μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας. Αν πραγματοποιήσατε τη συναλλαγή μέσω τραπεζικής κατάθεσης, το ποσό θα σας επιστραφεί αποστέλλοντάς μας IBAN χρηματοπιστωτικού ιδρύματος . Αν είχατε επιλέξει την παραλαβή και πληρωμή στο κατάστημα, η επιστροφή θα γίνει με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή στο ταμείο του καταστήματος από το οποίο λάβατε την παραγγελία σας. 
Αν η συναλλαγή έχει πραγματοποιηθεί με δόσεις, επιστροφή του ποσού θα πραγματοποιηθεί με τον αντίστοιχο τρόπο (με τις δόσεις της αρχικής συναλλαγής.)

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας που έχει εξοφληθεί με τραπεζική κατάθεση, η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί με τραπεζική κατάθεση, εντός τριάντα ημερών από την ημερομηνία που θα λάβουμε από τον Αγοραστή, έγγραφη ενημέρωση με email στο info@e-testo.gr με το αίτημα του για ακύρωση.

Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας που έχει εξοφληθεί μέσω e-commerce, με χρεωστική/πιστωτική κάρτα μέσω του e-testo.gr, o αγοραστής ενημερώνει εγγράφως με email στο info@e-testo.gr , με το αίτημα του για ακύρωση. Στη συνέχεια η εταιρεία ενημερώνει την συνεργαζόμενη τράπεζα για την ακύρωση συναλλαγής, εντός 2 έως 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία λήψης του αιτήματος του Αγοραστή.

Για την ολοκλήρωση της ακύρωσης συναλλαγής και της επιστροφής των χρημάτων αρμόδιες είναι η Συνεργαζόμενη Τράπεζα και η Τράπεζα του Αγοραστή.


    

klarna maestro mastercardk mastercard_id_check mastercard_securecode tbibank verified_by_visa visa visa_secure